Yaşam

Farklı müşteri deneyimi yönetimi, Eminevim’e iki ACE Ödülü kazandırdı

haber Merkezi

Tasarruf finansmanı konusunda ilk adımlarını 1991 yılında atan ve bugün şubeleşen sistemin yıllar içinde gelişmesini sağlayan Eminevim, ACE Awards Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde konut ve araç kategorilerinde ödüle layık görüldü. sektöründe müşteri deneyimi yönetimi.

Bu ödüllerin Eminevim’in müşteri deneyimi ve memnuniyetinde fark yaratan başarılı uygulamalarının değerli bir göstergesi olduğunu belirten Eminevim Genel Müdürü Mustafa Keyifli Çalışkan, “Şirketimiz 30 yılı aşkın sürede 230 binden fazla aileye finansman ulaştırdı. tam zamanında teslimat ilkesi. Sektör lideri olmanın verdiği sorumlulukla, müşterilerimizi ev, araç veya iş yeri sahibi yaparken önceliğimiz her zaman müşteri memnuniyetidir. Bu ödül, Genel Müdürlük ve Türkiye genelindeki 118 şubemizde görev yapan 1.500’ü aşkın çalışanımızın eseridir.”

Şubenin 2022 yılında yaşadığı değişim ve dönüşüm ile kurum kültürü ve maliyetlerini birleştirerek “Müşteri Deneyimi Geliştirme Atölyesi” kurduklarının altını çizen Çalışkan, “Çalışanlarımızın gelişimine de katkı sağlayan bu çalıştay ile kurumsal vizyonumuz ve stratejik iş hedeflerimiz doğrultusunda müşterilerimize iş yapma şekillerinde ‘en iyi deneyimi’ yaşatacağız.Sunum anlayışı ile bunu en üst seviyeye taşımaya çalışıyoruz. bu doğrultuda yapılan araştırmalarda yüzde 96 olan müşteri memnuniyetimiz, Complaintvar ACE ödülleri ile tescillendi.”

Tüketiciler tarafından kusursuz müşteri deneyimi sağlayan markaların belirlendiği ACE Ödülleri, Complaintvar tarafından 8 yıldır düzenleniyor. Ödüller, şirketin şikayet bilgileri, pazar payları ve Complaintvar tarafından her yıl gerçekleştirilen 1,5 milyonu aşkın ankete dayanan Müşteri Deneyimi Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre belirleniyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ankara evden eve nakliyat
Başa dön tuşu